Tech. zprávy Jeep

PSS – Tech #4

Opět se mi dostal do dílny Jeep se špatně osazenými zátkami na chladiči a expanzi. Toto je velmi častá chyba a viděl jsem to již mnohokrát.

  1. Na chladiči musí být zátka BEZ PERA (Špunt) – musí být zachován volný průchod do přepadové trubky!

    Na přepadovou trubku chladiče je připojen vstup do expanzní nádoby na masce.

    Chladič a expanze musí být pro kapalinu volně průchozí tam i zpět.

  2. Na EXPANZI musí být tlaková zátka S PEREM (ta co byla na chladiči).

    Tato zátka bude upouštět přetlak, ev. kapalinu přepadovou trubkou expanze.

Pokud se tato konfigurace nedodrží, pak je expanze pouze odpadní nádobou a ozdobou a na funkci nemá vliv (chlazení).

Plníme chladič až po okraj, expanzi tak do ½.

********************************************************************

PSS – Tech #3  (Svorníky na bloku pro potrubí)

Podle orig. materiálů jsou 3 délky svorníků v bloku MB/GPW pro namontování sacího a výfukového potrubí! Měli byste montovat i 2 spec. podložky. více na obr.



Rozpis:

SKU Willys Popis
WO-300143 Svorník, potrubí k bloku krátký (2. 4. a 6.) 3/8NC x 38,10mm x 3/8NF
WO-344732 Speciální podložka středních svornílů (3. a 5.) potrubí, kužel tloušťka 3,2 až 4,7 mm
WO-349712 Svorník potrubí dlouhý (na předním a zadním kraji bloku = 1. a 7.) 3/8 NC x 49,21mm x 3/8NF
WO-5010 Podložka, pérová, 3/8 in., std., SAE.
WO-52542 Matice, reg., 6-hran, S., cd-pltd., 3/8-24NF-2.
WO-632159 Svorník, potrubí k bloku střední, kadmium, (3. a 5.) 3/8 NC x 42,86mm x 3/8NF

********************************************************************

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Soukromý web pro rodinu a přátele WWII jeepů